شرایط و قوانین خرید از فروشگاه میس لاکچری:

کاربر گرامی لطفا جهت سفارش و استفاده بهتر از محصولات سایت میس لاکچری قوانین و مقررات درج شده در سایت را به دقت مطالعه نمایید.

ارتباط با ما

قوانین و مقررات:

شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی میس لاکچری

ضمن تشکر و قدردانی بخاطر انتخاب فروشگاه اینترنتی میس لاکچری، از آنجا که استفاده و خرید از این سایت به معنای پذیرفتن شرایط مندرج در بخش قوانین استفاده از سایت است، لطفاً کلیه مطالب درج شده در این صفحه را با دقت بخوانید.

توجه داشته باشید که روال کاری میس لاکچری مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و همچنین قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است.

متقابلا کاربران میس لاکچری نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به کاربران می‌باشند. در صورتی که هر گونه تغییری در روال کاری و قوانین اجرایی میس لاکچری ایجاد شود، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین در آینده

قوانین عمومی

  1. هنگام ثبت نام و عضویت در سایت، دقت کنید تمامی اطلاعات خواسته شده در فرآیند ثبت نام را با دقت کامل پر نمایید تا سفارش ثبت شده شما قابل پیگیری و تحویل باشد.
  2. لطفا تمامی سوالات خود در زمینه کالای درخواستی را قبل از ثبت سفارش، با بخش امور مشتریان سایت میس لاکچری در میان بگذارید.
  3. خریدار باید هنگام دریافت کالا از پیک یا مامور پست، با دقت آن را بررسی کند و در صورت معیوب بودن یا مغایرت با کالای سفارش داده شده، از پذیرش آن خودداری نماید.
  4. خریدار باید در هنگام مراجعه پیک یا مامور پست، در محل حضور داشته باشد یا ظرف مدت زمان تعیین شده به واحد پستی مربوطه مراجعه و کالای خود را تحویل بگیرد.
  5. خریدار باید در هنگام مراجعه پیک یا مامور پست، حتما کارت شناسایی معتبر ارائه دهد، در صورت مغایرت کارت شناسایی با اطلاعات موجود در فاکتور، همکاران ما در بخش ارسال از تحویل کالا به شما خودداری خواهند کرد.
  6. با توجه به قوانین فروشگاه‌های اینترنتی، همکاران ما در بخش ارسال کالا اجازه ورود به ساختمان شما را ندارند و تمامی سفارشات درب اصلی منتهی به خیابان تحویل شما داده خواهد شد.
  7. در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش مشتری مطابقت نداشته و یا دارای مشکل فنی باشد، میس لاکچری به تعویض کالا اقدام کرده و یا بنا به درخواستمشتری وجه پرداختی به حساب وی عودت داده خواهد شد.
  8. کالاهایی که با گارانتی ضمانت اصالت و کیفیت به فروش می‌رسند، در صورت بروز مشکلات احتمالی تا ۷ روز ضمانت، مطابق با قوانین بازگشت ۷ روزه کالا دارند و پس از ۷ روز هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه میس لاکچری نخواهد بود.
  9. میس لاکچری مختار است که در صورت لزوم، به اختیار خود سفارشی را لغو نموده و مبلغ واریز شده را به مشتری عودت دهد. فلذا واریز وجه به هیچ عنوان به منزله قطعی شدن سفارش نمی‌باشد .

ثبت شکایات

در صورت داشتن هر گونه شکایت از جمله، عدم ارائه کالا، متفاوت بودن کالای انتخاب شده با کالای ارسال شده، طولانی شدن بیش از حد مدت زمان ارسال، معیوب بودن کالا، عدم صدور فاکتور و … با شماره امور مشتریان که در سایت درج گردیده است، در تماس باشید.